dimarts, 24 de juliol del 2012

Proposta_ dibuixem avis

Bon dia!
Tinc una amiga que treballa en una residència de gent gran i m'ha proposat una activitat que m''ha semblat molt interessant. Sembla que aquest projecte ja havia estat en marxa però per diferents motius es va deixar de fer.
Es tracta d'anar a dibuixar els residents i posteriorment tenir els retrats exposats a la residència un temps per a que els protagonistes i els seus familiars en puguin gaudir.
La simbiosi és clara, per una banda els avis  i àvies gaudeixen d'una tarda diferent, nosaltres de la possibilitat de tenir uns models al natural excepcionals i tothom gaudeix de la sort de poder compartir unes hores plegats.
Per ara no tenim dates però estaria bé poder-ho fer al setembre que encara tenim més disponibilitat entre setmana, ja que la meva amiga no treballa els caps de setmana i seria més fàcil coincidir amb ella.
Aquí sí que us demano que qui hi estigui interessat m'ho digui per tal de saber quanta gent seriem ( aquests col·lectius tenen rutines que cal que distorsionem el mínim possible i és millor que siguin els professionals que treballen amb ells quan és millor que hi anem depenent dels que siguem) a més aquesta residència es troba a Badalona i caldria organtizar-nos per arribar-hi,  etc....

Bé, per qualsevol cosa o deixeu un missatge aquí o contacteu amb mí.
Salut!

2 comentaris:

  1. M'estic emocionant amb aquesta proposta Teresa, estaria molt bé poder-ho fer. El problema seria l'hora, el dia i l'organització, sobre tot meva, però si jo no pogués fer-ho us animo.
    Bon cap de setmana!

    ResponElimina
  2. Suposo que aquesta setmna podré aconseguir una convocatòria aproximada. En el cas de que no poguéssim anar-hi tots els que volem sempre podem parlar per repetir més endevant o contactar amb alguna residència més propera... ja ho anirem trobant... ;)

    ResponElimina